Ideální je, pokud Mikuláše či někoho z jeho družiny znáte, případně je vám doporučen. Pokud si zvete někoho cizího, raději nadílku uskutečněte mezi dveřmi, snáze ji tak můžete kdykoliv ukončit.
Při domluvě si s mikulášskou družinou dopředu ujasněte termín i cenu za návštěvu a předem je informujte k jak starým dětem jsou zváni, co vše si může čert k dětem dovolit.
Návštěva Mikuláše má být ponaučením pro dítě, že dobro je opláceno dobrem a zlo zlem – za dobré chování dobrůtky, za špatné pak symbolická brambora či kousek uhlí.
Dítko se má trochu postrašit, ale ne vyděsit! Celá návštěva Mikuláše, čerta a anděla by měla být zábavou, na kterou se dítě bude těšit. Pokud by tomu mělo být jinak, je lepší návštěvu vypustit.
Pro jednodušší a hlavně bezpečnější výběr toho správného Mikuláše se pro Vás připravuje katalog registrovaných mikulášských spolků s hodnocením.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Tyto webové stránky využívají k poskytování svých služeb soubory cookies. PotvrditVíce informací
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.